Måndag, Tisdag och Onsdag! :P

Heej Hej!

Den här veckan är det ju höstlov så jag vill börja med att säga att det är SKIT sjönt!

I måndags skulle jag ju till pappa igentlingen men eftar som att pappa jobbade och mamma var ledig var vi hos mamma på dagen i stället. Då rensade jag typ hela mitt rum det var väldigt jobbigt men det var sjönt när jag äntligen blev klar. Sen så städade jag också Elvis (Min hamsters) bur.
Ca kl.17.00 gick vi hem till pappa då åt vi mat och så och sen åkte pappa och jag och handlade.

På Tisdagen kom Farmor och Farfar och då åkte vi till ikea och tittade lite och sen åt vi också mat efter det åkte vi till centrum och tittade lite i affärer. Sen åkte vi hem och lagade pitzza till middag det var gott! :P

Idag = Onsdag kom först Farmor och Farfar och hemtade oss hemma hos Pappa igen. Då åkte vi hem till dom och åt lunch. Sen åkte vi och såg på typ en bio. Sen åkte vi tillbacka till min farmor och farfar och sen har jag typ suttit framför datorn och så. Sen kom pappa hit och åt middag. Nu ska jag sitta vid dartorn en stund till och sen ska jag väll titta på tv lite men vi ska i alla fall sova över här hos farmor och farafar.

I morgon tror jag att jag ska följa med pappa till jobbet!

Puzz och kramizz och sov gott! :P /Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0