Hello!

Heej!
Igår han jag tyvärr inte blogga med jag skriver om igår idag!
Igår Hade vi studiedag och då var jag med denise hela dagen! Vi hade värkligen skit kul vi skrattade jätte mycket när vi rensade mitt rum!

Idag var jag i skolan som vanligt. Vi slutade kl. 15.00 och då följde jag med Therese (Min bästis) hem. Vi spelade lite dator, åt pitzza, skrattade (Hihi) Jag kom för inte så länge sen hem och då satte jag mig självklart och bloggade :P

Imorgon ska jag och Denise göra någonting efter skolan...Men jag skriver mer om det i morgon!

Kramizz/Fanny

P.S Längtar tills på lördag ska på HSM på is! (I globen)

Kommentarer
Postat av: andrea

svar: tack så mkt :D

2008-10-09 @ 20:05:34
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0