Heeej!

Heej!
Har haft en annan blogg förut men ville göra en ny så här kommer jag blogga så ofta som möjligt!

Igår var det ju lilla melodifestivalen och självklart så jag på det! Det var många bra med i år. Men jag tyckte att det var bra att Linn vann för hon var ju jätte duktig!

Idag har jag spelat min första basket marth (Har precis burgat på basket) Vi vann inte man jag tyckte ändå att det var väldigt kul! Sen har jag varit och tittat på denise och Amandas inne bany marth (MIna kompisar)

Ha det bra = Komentera gärna!

Kramizz/ Fanny (

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

Man får tacka....ja, kossan är lite gullig faktiskt.

Ha en skön kväll!

Kram

2008-10-06 @ 17:40:32
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0