Åhh!

I Onsdags var jag och såg "High school musical 3" på bio för då hade den ju premier och då gick jag med Elin (http://www.dumleelin.blogg.se/) Filmen var verkligen skit bra!


 (En bild på High school musical 3 gänget!)


I Fredags kännde jag mig väldigt förskyld och trött men jag gick till skolan ändå (För om jag inte hade gott till skolan skulle jag inte få gå på hallowen discot som skulle vara på kvällen i skolan) Det var skit jobbigt hela dan i skolan men som tur var skutade vi kl.12.45! Men senare på eftermiddagen bästämde jag mig för att ändå inte gå på discot på kvällen för att jag också hade fått ont i mitt huvud. =(

På lördag morgonen kännde jag mig lika dan så jag orkade typ inte göra någonting på hela dan igår jag satt bara vid datorn titta på TV och så.

Idag känner jag mig mycket bättre och hoppas att jag kan hitta på någonting idag.
Men jag har typ ingen kompis att vara med idag eftersom att Denise är i USA i två veckor TILL och att Elin åker till Spanien över höstlovet så hon åker idag.

Puzz och kramizz/Fanny! =D

Kommentarer
Postat av: Agge

Svar: Haha.:D

2008-10-27 @ 22:08:23
URL: http://agge1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0