Vill börja blogga igen!!!!

Hej hopp!!!!
Ska börja blogga igen har inte riktigt hunnit med det men nu vill jag börja igen!!
Igår var det ju idolfinalen!!! Hade längtat så mycket efter den!! MEn hade igentligen velat se Alice och Robin B i finalen men Kevin är juu bra men inte riktigt min stil men han vann ju i alla fall (Som jag hade trot)


Idag ska jag snart ha basket match och Elin ska också komma! Hoppas vi vinner!!!!! Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra för jag kommer typ vara hemma själv hela dagen för min pappa och David (Min storebror) är iväg. Tror att jag hinner blogga lite igen efter matchen.


Längtar så mycket tills imorgon för vi ska ha dansupppvisning (Som vi har varje år) Och  det är så himla kul!! Och självklart ska Denise också komma!! Amanda ska också komma och kolla det blir kul!!

Puss och kram skumbanan!! /Fanny


En bild när vi skulle åka in till stan med skolan vi hade grymt kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0