SKOLAVSLUTNING!!!!!!!

Hej Hej!!!

Idag var det en grymt sjän dag!!!
jag gick till skolan som vanligt men Denise när vi kom till skolan gjorde vi lite julkryss sen fick vi titta på film vi så "kung fu panda" den hade jag sett förut men vi hade kul ändå till filmen fick vi äte godis och cips och dricka julmust. Det var gott!!!! Jag åt inte så mycket mat i skolan för jag var så mätt efter all godis och cips... :O
Sen skutade vi kl. 13.00 och då gick Jag, Denise och Amanda hem till Denise och vi åt melis och gjorde inte så mycket mer sen gick vi tillbacka till skolan för kl. 15.00 skulle vi ha som en anslutning eftersom att nu ska vi ha jullov så när vi kom till skolan var vi på dansbanan och rektorn hade tal och så sjöng några julsånger och så. Sen gick vi in i klassrummet och fikade lite.

Nu kom jag precis hem och tänkte sitta vi datorn och chatta lite och så.
Ska försöka hinna blogga en gång till ikväll.

         Puzzar och kramizzar från en glad Fanny!             


Kommentarer
Postat av: E

Skönt med jullov!!!

2008-12-17 @ 17:24:24
URL: http://dumleelin.blogg.se/
Postat av: KLARA

hej gillar du Alice svensson ? Isåfall kommer du nog gilla den här bloggen ; www.alicefanclub.blogg.se . Ha det bra

2009-01-29 @ 16:22:58
URL: http://alicefanclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0