Rolig Tisdag!!!!!!!!

Heeeej!!!!!

Idag åkte vi och badade med skolan det var skit kul!!!!
Ja var typ bara med Amanda och Denise och vi hade kul som vanligt!! :D
Efter vi hade badat fick vi gå till caffertrian som fanns vid badet och köpte godis.
När vi kom tillbacka till skolan åt vi mat det var JULBORD så det var så gott men tyvärr inte lika mycket mat som det brukar vara men det kanske är för att skolan är gaska fattig. :O :P
Men det var i allafall väldigt  gott för vi fick julmust!!!


Efter skolan gick jag, Denise och Amanda hem till Amanda vi hade skit kul vi srattade typ hela tiden... :D
Sen nu har var precis kommit hem och sitter du vid datorn. Snart ska vi äta och sen ska jag typ städa Elvis bur (Min hamster) och typ plocka lite i mitt rum.

Nu hinner jag inte blogga mer måste välja vilka kläder jag ska ha i morgon i skolan.
Åhhhh Imorgon är det skolavslutning!!!!  <333
 Puss och kram skumbanan!!!! :P:P



Kommentarer
Postat av: mickan

fin blogg



kolla gärna min www.klojs.blogg.se



ställ gärna en fråga till mig på min blogg!

2008-12-16 @ 18:28:05
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: Jackie

kolla gärna in min blogg, kommer snart en lite tävling!

2008-12-16 @ 18:31:32
URL: http://fashionistadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0