Jaha, Förlorade igen!!! =(

Hejsan svejsan!!!
Gud vad jag är trött har vait så trött hela dagen... :(
Vi hade ju basket match idag och vi förlorade igen... Dom var väldigt bra. Jag var inte med utan jag bara tittade för vi var jätte många som kunde spela och jag hade lite ont i magen (Och så var jag ju ganska trött)


Sen när jag kom hem från basket åt jag lite mat sen åkte jag och pappa och tittade på skor till mig till imorgon på dansuppvisningen men jag hittade tyvärr inga elleer jag hittade några men dom var jätte snygga men typ inte så sjöna så jag köpte dom inte. Och sen gick vi och köpte godis till ikväll det ska bli så gott!!!!
Sen har jag typ bara tittat på tv och ja.. Suttit en stund vid datan.

Jag längtar så mycket tills imorgon och hoppas att jag inte är lika trött imorgon som jag är idag...
Och sen längtar jag till på Ons då vi har skolavslutning!!!!!

Puzz och kramizz från en trött Fanny


Kommentarer
Postat av: Eliin!

ÅÅ! Va söööt! :D

2008-12-14 @ 10:28:09
URL: http://dumleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0