Gud vad jag älskar er!! <33 Centrum gud vad vi hade kul!!!

Hej!!!!! Gud vad vi hade kul idag tjejer!
Idga vaknade jag att denise ringde kl. 9.45 och sa att Amanda var poväg hem till Denise och att vi snart skulle åka och kolla på julklappar i centrum. Så då gick jag upp och åt frukost ganska snappt och gjorde iårdning mig ganska fort och sen gick jag ner till denise och och vi till bussen och så tog vi bussen. När vi kom fram gick vi runt där och kollade och köpte julklappar. Jag köpte julklpp till denise, Julklapp till Evelina G och sen köpter jag lite till mig själv också. Vi hade så himla kul sen när vi skulle hem igen och satt på bussholdsplatsen vi hållde på att skratta skit mycket dom som satt och så oss måste trot att vi var hel sjuka i huvudet... När vi kom hem gick vi till Amanda och skrattade ÄNNU mer... :O :P

Tyvärr hinner jag inte skriva mer nu men skriver mer imorgon!!

Puss!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0