En vanlig Måndag!!!!

Hejsan!!!!!
Han tyvärr inte skriva igår men jag hade i allafall dansuppvisning som jag kanske redan har sagt innan!! Det var skit kul!! Det är så roligt att dansa och att sen också uppträda med dansen!! Jag bara älskar att dansa!!!!! Vi var ju typ på dansen hela dagen för det var först ett genrep sen var det en paus sen hade vi vår första dansuppvisning sen hade vi en till paus och sen var föreställning två och sen skutade vi. När jag kom hem städade jag mitt rum och så jul pyntade vi lite och så...

Idag var det ju Måndag igen så jag gick till skolan som vanligt och vi jobbade med lite allt möjligt sen varje år har vi en pepparkaks tävlig i vår skola så åttorna i vår skolan har gjort pepparkakshus och då röstade vi. Efter som att vi skutar skolan på Ons för att det ät jullov så fick vi sluta kl. 13.00 idag!! DÅ gick Elin och jag hem till mig och förs åt vi melis i typ 45 min. :O (Det blev en väldigt lång melis eftersom att vi var jätte hungriga för att det var ganska äklig mat i skolan idag) Sen satte vi oss vid daqtorn ett tag sen tog vi ut Elvis(Min hamster) och lite så. Sen åkte vi till basketen det var roligt!! NU har jag ätit middag och ska snart typ ducha.

Imorgon ska vi åka och bada med skolan!!! <333
Puzzar och kramizzar från Fanny!!!


Kommentarer
Postat av: ELIIIN!! :D

:) Haha. Rooligt!

2008-12-16 @ 17:58:28
URL: http://dumleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0